wtorek, 4 maja 2021

Wydawnictwo Jedność Książka pt.: „Kosmos jest super! 101 faktów, o których trzeba wiedzieć" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kosmos jest super! 101 faktów, o których trzeba wiedzieć”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jedność.








Książka to spora dawka wiedzy o kosmosie. Dzięki aż 101 faktów, jakie w niej znajdziemy, dowiemy się o nim wiele, poznamy jego tajemnice, poczytamy ciekawostki. Każdy fakt jest dokładnie, wyczerpująco opisany, a jednocześnie nie ma „lania wody”, co według mnie jest sporym plusem.

Tekst jest ciekawy a przy tym zrozumiały dla dziecka, co zachęca do sięgania po książkę.

Wizualnie książka jest ładna. Znajdziemy w niej kolorowe strony, ciekawe ilustracje, rysunki oraz zdjęcia, które przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Według mnie książka spodoba się każdemu, kto interesuje się kosmosem, niezależnie od tego ile ma lat. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jedność oraz na FB


Kosmos jest super! 101 faktów, o których trzeba wiedzieć

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna I pouczająca książeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna I pouczająca książeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna I pouczająca książeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie opracowana książka.pełna ciekawych i zaskakujących faktów o kosmosie;) Wpisuję ją do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna z wiedzą książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń