sobota, 8 lipca 2023

Tania Książka Gra Superfarmer De Lux - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Superfarmer De Lux, którą otrzymałam od TaniaKsiazka.pl.















Całe przygotowanie do gry to rozdanie każdemu z graczy jednej zagrody.
Pierwszy gracz rzuca dwiema kostkami i jeśli na obu jest to samo zwierzę, otrzymuje go i umieszcza w swojej zagrodzie. Kiedy już mamy jakieś zwierzęta, podczas swojego ruchu otrzymujemy ze stada tyle zwierząt wyrzuconego gatunku, ile ma pełnych par tego gatunku. Jeśli na którejś z kostek trafi nam się lis, to tracimy wszystkie posiadane króliki, natomiast jeśli wilki – wszystkie posiadane zwierzęta (wyjątkiem jest koń i mały pies). Są jednak wyjątki, możemy je uratować przed lisem, jeśli mamy małego psa, a przed wilkiem, jeśli posiadamy dużego psa.
Zwierzęta można zamieniać, używając odpowiedniego przelicznika (znajdziemy go w instrukcji). Wygrywa osoba, która zdobędzie minimum po jednym koniu, krowie, świni, owcy i króliku.

Superfarmer jest grą, którą doskonale pamiętam z własnego dzieciństwa. Uwielbiałam w nią grać i niejednokrotnie spędzałam na tym wiele godzin. Moje dzieci do tej pory gry nie znały, jakoś się nie złożyło i to był błąd. Okazało się, że bardzo ją polubiły, a każda rozgrywka dostarcza im dużo zabawy.

Zasady w grze są wręcz banalne, tak samo, jak przygotowanie do niej. To sprawia, że bez problemu możemy grać również z młodszymi dziećmi. Tak w sumie z niedużą pomocą i z czterolatką doskonale się bawiliśmy.

Elementy w grze są ładne, przyciągają wzrok i zachęcają do grania. Do tego są wysokiej jakości, a to sprawia, że nie zniszczą się zbyt szybko.

Instrukcja jasna i zrozumiała. Jest stworzona tak, że nie ma najmniejszego problemu ze zrozumieniem zasad. Dodatkowym plusem jest fakt, że znajdziemy w niej nie tylko podstawowy wariant gry, ale również dodatkowy, który sprawi, że gra dłużej się nie znudzi.

Superfarmer De Lux to gra, dzięki której na chwilę wróciłam do dzieciństwa, do czasów, kiedy sama spędzałam czas na graniu w nią (tylko starszą wersję). Moim dzieciom również przypadła do gustu. Z przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę TaniaKsiazka.pl oraz FB TaniaKsiazka.pl



Superfarmer De Lux



gry planszowe

5 komentarzy: