poniedziałek, 5 czerwca 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Heart of the devil" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Heart of the devil”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Jane mieszka z bratem, który jest trochę nadopiekuńczy, ojcem i ogromnym psem. Szkoła, przyjaciele, nastoletnie eksperymenty w różnych dziedzinach – tak spędza swój czas. Ona i Daemon znają się od dawna, jest nie tylko jej sąsiadem, ale również bratem najlepszej przyjaciółki. Od dawna nie darzą się sympatią, jednak nadchodzi dzień, kiedy to się zmienia. Pomiędzy tą dwójką zaczyna się rodzić uczucie, jednak nic nie będzie łatwe i proste. Chłopak nie należy do grzecznych, a jego przeszłość jest dość mroczna. Świat nielegalnych wyścigów nie jest mu obcy. Przed Jane wiele wyzwań, a do tego zaczyna jej grozić niebezpieczeństwo. Czy sobie poradzi? Kto jej zagraża? Jak potoczy się znajomość Jane i Daemona?

Nie mogę stwierdzić, że książka jest wielkim arcydziełem, jednak nie jest też zła. Mnie historia Jane i Daemona się podobała, była dość wciągająca, a czytało się ją szybko. To, czego mi brakowało to trochę więcej zaskakujących zwrotów akcji, które by sprawiły, że nie można byłoby się od niej oderwać. Moim zdaniem niektóre wątki mogłyby być bardziej rozwinięte, książka wiele by na tym zyskała.

Głównych bohaterów mamy dwóch – Jane i Daemona.
Jane jest nastolatką, która do pewnego momentu nie ma większych problemów. Uczy się, bawi się, czas spędza z przyjaciółmi. Wiele się zmienia, kiedy zaczyna ją łączyć coś więcej z Daemonem. To bohaterka mająca wady i zalety, z poczuciem humoru, na którą można liczyć.
Daemon nie należy do grzecznych chłopców. Ma za sobą mroczną przeszłość, bierze udział w nielegalnych wyścigach, jest seksowny i uroczy, jeśli tego chce.

„Heart of the devil” to książka z potencjałem, mająca wady i zalety, jednak moim zdaniem tych drugich jest więcej. Mnie się nawet podobała i uważam, że miło spędziłam z nią czas.


Moja ocena – 6\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Heartof the devil

2 komentarze: