niedziela, 18 czerwca 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Śniadanie z cząstkami. Opowieść o nauce, jakiej jeszcze nie było" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Śniadanie z cząstkami. Opowieść o nauce, jakiej jeszcze nie było”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Sonia Fernández-Vidal i Francesc Miralles, autorzy książki, zabierają nas na niezwykłe śniadanie. Będą na nim nam towarzyszyć wielcy fizycy jak np. Newton i odkrywać tajemnice fizyki kwantowej. Ciekawostki, fakty, anegdoty – to tylko część tego, co poczytamy.

Książka była naprawdę ciekawa, chociaż osobiście nie jestem jakąś ogromną miłośniczką fizyki (lubię ją, a jednocześnie nie uważam, aby była moją ogromną pasją). Wszystko dlatego, że jest napisana jasno, zrozumiale, tak dla prostego człowieka.

Według mnie czyta się ją szybko, a jednocześnie nie jest to książka na jeden raz. Dlaczego? Ponieważ aby coś z niej „wynieść”, czegoś się nauczyć, trzeba czytać ze zrozumieniem, przemyśleć treść, zapamiętać to, co ważne. Na to wszystko potrzeba trochę czasu.

„Śniadanie z cząstkami. Opowieść o nauce, jakiej jeszcze nie było” to książka, dzięki której w dość przystępny, a jednocześnie ciekawy sposób poszerzyłam swoją wiedzę. Warto uczyć się czegoś nowego niezależnie od tego ile mamy lat. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Śniadanie z cząstkami. Opowieść o nauce, jakiej jeszcze nie było

4 komentarze: