niedziela, 18 czerwca 2023

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Książeczka kredeczka - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii „Książeczka kredeczka”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.













Do recenzji otrzymałam dwie książki z serii:

  1. Bing. Książeczka kredeczka

  2. Tomek i przyjaciele. Książeczka kredeczka



W każdej książeczce znajdziemy 16 ilustracji do pokolorowania. W jednej są bohaterzy znani z bajki Bing, w drugiej z Tomka i przyjaciół. Obrazki są większe, a to sprawia, że są dobre dla młodszych dzieci.



Do książeczek dołączone są naklejki, a na nich bohaterowie z danej bajki. W każdej jest ich osiem.



Według mnie obie książeczki to ciekawy pomysł na prezent dla malca i polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids



Bing. Książeczka kredeczka

Tomek i przyjaciele. Książeczka kredeczka

4 komentarze:

  1. Świetna dla najmłodszych ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu synkowi przypadła ksiazeczka ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycja dla dzieciaczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książeczki,dające dużo radości i zabawy dla naszych urwisków

    OdpowiedzUsuń