piątek, 2 czerwca 2023

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „I Was Born For This” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „I Was Born For This”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.






Angel jest ogromną fanką The Ark. Co prawda jej rodzina nie rozumie, co ona w nich widzi, jednak to jej nie przeszkadza. To z nimi się utożsamia, to dzięki nim poznała wielu ludzi, m.in. Juliet, z którą połączyła ją wielka przyjaźń. Kiedy nadarza się okazja zobaczyć zespół na żywo w Londynie, a na dodatek spotkać się z przyjaciółką, dziewczyna nie zastanawia się długo. To ma być spotkanie jej życia, zapamiętane na zawsze, wspominane po latach. Plany ma wielkie, jednak nie spodziewa się, że wszystko pójdzie zupełnie inaczej, niż planowała, rzeczywistość zdecydowanie różni się od wyobrażenia.
Jimmy kocha muzykę, jest członkiem zespołu, który naprawdę dużo osiągnął, jest sławny. Jednak to ma własną cenę, która jest dla niego trudna do zniesienia. Pragnąłby móc bez obaw wyjść jak zwyczajny chłopak, jednak dla niego nawet zwykły spacer kończy się spotkaniem z fanami. Nie ma prywatności, anonimowość, co coraz bardziej mu doskwiera.
Fanka i członek zespołu The Ark – dwa zupełnie odmienne światy, dwoje ludzi, których życie wygląda zupełnie inaczej, a jednak łączy ich wiele. Przed nimi wiele wyzwań i zmierzenie się z własnymi demonami. Jakimi? Czy dadzą rady? Co ich połączy?

To nie jest kolejny słodki romans, to historia nieoczywista, poruszająca wiele trudnych tematów. Co prawda po opisie spodziewałam się czegoś zupełnie innego, jednak nie czuję się rozczarowana. Czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Osobiście od książki nie mogłam się oderwać, aż dotarłam do ostatniej strony.

Głównych bohaterów mamy dwoje – Angel oraz Jimmy. Oboje są postaciami ciekawymi, dobrze wykreowanymi, takimi, z którymi można się utożsamiać. Oboje mierzą się z pewnymi problemami, oboje polubiłam.

„I Was Born For This” to książka zupełnie inna niż się spodziewałam, jednak mnie się bardzo podobała. Historia, jaką w niej znalazłam, porusza niełatwe tematy, wywołuje emocje podczas czytania. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB



I Was Born For This

4 komentarze: