sobota, 3 czerwca 2023

TaniaKsiazka.pl Książka pt.: „Pan Zły Numer” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Pan Zły Numer”, którą otrzymałam od TaniaKsiazka.pl.






Olivia od zawsze była dość pechowa, jednak to, co się ostatnio stało w jej życiu, to jedna wielka katastrofa. Facet, z którym wiązała swoją przyszłość, zdradził ją, straciła pracę, a na dodatek paląc listy miłosne, doszło do pożaru, który zniszczył całą kamienicę. Kobieta uprosiła brata, aby móc z nim zamieszkać przez miesiąc, jednak wtedy nie wiedziała kto, jest jego współlokatorem. Dowiadując się, że to Colin, jest mocno zaskoczona i nie jest to jej na rękę. Znają się od dawna, on jest przyjacielem jej brata. Jednak nigdy nie darzyli się sympatią, a wręcz przeciwnie, każde ich spotkanie kończyło się przepychankami.
Kobieta postanawia zacząć wszystko od nowa i zmienić swoje życie. Zaczyna od regularnych ćwiczeń, wcześniejszego wstawia, intensywnego poszukiwania pracy, spanie na materacu w gabinecie nie należy do najmilszych. Wszystko pomału zaczyna się jej układać, nawet dostaje wymarzoną pracę, co prawda skłamała podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jednak ma nadzieję, że to nie wyjdzie. Z Colinem zaczyna się dogadywać, a także poznała pewnego tajemniczego mężczyznę, który przez przypadek do niej napisał. Pan Pomyłka (jak go nazwała) okazał się wspaniałym kompanem do wirtualnej znajomości, mogą pisać z sobą o wszystkim, wiedząc, że nigdy się nie spotkają. Tylko czy aby na pewno? Kim okaże się tajemniczy Pan Pomyłka? Co połączy ją z Colinem? Jak pójdzie jej w nowej pracy? Czy życie Olivii się ułoży?

Historia Olivii mnie się spodobała i uważam, że była ciekawa i wciągająca. Czytało się ją dość szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. Były momenty, w których nie mogłam powstrzymać śmiechu, a także takie, w których miałam świeczki w oczach. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami.
Na początku książkę czytamy tylko oczami Olivii, jednak w pewnym momencie to się zmienia i mamy rozdziały zamiennie oczami Olivii i Colina. Takie rozwiązanie wiele wnosi, pozwala poznać ich punkt widzenie, ich myśli i uczucia.

Bohaterowie dość ciekawi, dobrze wykreowani, dający się lubić.
Olivię poznajemy w momencie, kiedy jej życie się zawaliło. Zdradził ją facet, nie ma pracy, a w pożarze, do którego sama doprowadziła, straciła wszystko. Jednak nie poddała się, nie załamała, z podniesioną głową stara się wszystko ogarnąć, zacząć życie od nowa. To kobieta z jednej strony ciepła, przyjacielska, która ciągle wpada w tarapaty, z drugiej potrafi być zadziorna, ma własne zdanie. Osobiście ją polubiłam.
Jeśli chodzi o Colina, nie powiem wam tak naprawdę nic, ponieważ musiałabym zdradzić zbyt wiele z fabuły. Zdradzę tylko tyle, że według mnie jest wart bliskiego poznania.

„Pan Zły Numer” to książka, z którą dobrze się bawiła, a historia, jaką w niej znalazłam, mnie się podobała. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę TaniaKsiazka.pl oraz FB TaniaKsiazka.pl



Nowości

Bestsellery 2023

Pan Zły Numer

4 komentarze: