wtorek, 16 maja 2023

Wydawnictwo Media Service Zawada Książki z serii „Numerowe kolorowanki” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z serii „Numerowe kolorowanki”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.













Do recenzji otrzymałam dwie książeczki z serii:

  1. Moje jednorożce. W kolorach tęczy.

  2. LOL Suprise. Hit sezonu.


Każda książka to 24 strony, a na nich ilustracje do pokolorowania z bohaterami. W zależności od książki, mamy albo tych znanych z LOL Suprise, albo z bajki moje jednorożce.

Ze względu na wiele drobnych elementów moim zdaniem są to książeczki dla trochę starszych dzieci. Na ilustracjach znajdziemy numerki, a pod nimi opis, jakiego koloru należy użyć. To zdecydowanie ułatwienie.

Do książeczek dołączone są flamastry. To praktyczne rozwiązanie, które sprawia, że nie potrzebujemy żadnych dodatkowych elementów do zabawy. Flamastry są nie duże, wygodne w użyciu, o ładnych, dość intensywnych kolorach.

„Numerowe kolorowanki” to według mnie ciekawa propozycja dla dzieci, które potrafią kolorować drobne elementy. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.

Książeczkę znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki

3 komentarze: