sobota, 22 kwietnia 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „The Folding Lady. Poskładaj się” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „The Folding Lady. Poskładaj się”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.






Świat pędzi, a my mamy coraz mniej czasu na codzienne rzeczy. Dlatego pragniemy, aby wszystko było dobrze poukładane, posegregowane, aby nie musieć szukać potrzebnej rzeczy godzinami, a przestrzeń była przyjemna dla oka. Przynajmniej ja tak mam i z chęcią poznaje różne metody do uzyskania zadowalającego mnie efektu. Po książkę sięgnęłam z jednej strony z dość dużym zainteresowaniem, z drugiej z nie małymi oczekiwaniami. Jak zdała egzamin? Całkiem pozytywnie.

W pierwszej części książki poznamy bliżej autorkę, dowiemy się o niej dość sporo. Poznamy jej osobiste przemyślenia, jak doszło do tego, że została sławną influencerką, co skłoniło ją do napisania książki i wiele więcej. To taka jakby biografia Sophie Liard, a przynajmniej ja to tak odebrałam.
Natomiast w drugiej części są porady i to naprawdę ciekawe i przydatne. Zdecydowanym plusem jest fakt, że podzielone są na pomieszczenia. Kolejnym fakt, że tekst poparty jest ilustracjami.

„The Folding Lady. Poskładaj się” to moim zdaniem przydatna książka, po którą warto sięgnąć. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB



The Folding Lady. Poskładaj się

3 komentarze: