czwartek, 27 kwietnia 2023

Wydawnictwo Bellona Książka pt.: „Spowiedź carycy Katarzyny II” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Spowiedź carycy Katarzyny II”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Bellona.





Caryca Katarzyna II kobieta, którą kochano i nienawidzono, dla swojego kraju zrobiła wiele dobrego, u nas przyczyniła się do niełatwego czasu. Była kobietą niebanalną, władczą, umiejętnie dążącą do celu, a jednocześnie uwielbiającą cielesne rozkosze, seks.
W książce poznamy ją naprawdę blisko. Dowiemy się o tym, jak trafiła do Rosji, jak to się stało, że przejęła władzę, co takiego zrobiła dla kraju, jak wyglądało jej życie prywatne, erotyczne, relacje z mężem i wiele, wiele więcej. Dzięki książce jesteśmy w stanie dowiedzieć się o niej naprawdę dużo.

Książka jest w formie wywiadu, co zdecydowanie mi przypadło do gustu. Mamy pytania i dość obszerne odpowiedzi. Czyta się ją dość szybko, według mnie jest wciągająca.

Moim zdaniem Caryca Katarzyna II jest postacią naprawdę ciekawą i wartą bliższego poznania. Dzięki książce pt.: „Spowiedź carycy Katarzyny II” miałam okazję dość dużo się o niej dowiedzieć. Moim zdaniem warto przeczytać i polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Bellona oraz na FB


Spowiedź carycy Katarzyny II


3 komentarze:

  1. Ciekawa książka,można wyciagnąć wiele smaczków o potężnej carycy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka przed nami koniecznie trzeba poczytać ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie po nią sięgnę ania

    OdpowiedzUsuń