czwartek, 20 kwietnia 2023

Sklep Fryzomiania - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o kosmetykach jakie otrzymałam od sklepu interenetowego Fryzomania.










Od sklepu otrzymałam trzy produkty:

  1. Herome Nail Hardener Strong utwardzacz do paznokci

  2. Stapiz Botanic Harmony PH 4,5 szampon oczyszczający z naturalnych składników

  3. Nishman Shaving Gel 7 Żel do golenia dla mężczyzn




Herome Nail Hardener Strong utwardzacz do paznokci.
Zadaniem produktu jest utwardzanie paznokci i moim zdaniem radzi sobie z tym doskonale. Co prawda nie miałam jakiś bardzo zniszczonych, jednak regularnie używam lakierów hybrydowych, a po ich ściągnięciu moje paznokcie potrzebują „zastrzyku”, aby nie zaczęły się intensywnie łamać. Utwardzać jest w wygodnej formie, co sprawia, że nie ma większych problemów z jego używaniem.

Stapiz Botanic Harmony PH 4,5 szampon oczyszczający z naturalnych składników.
Farbowania, a także codzienne stylizacje z użyciem pianki, lakieru do włosów itp., sprawiają, że moje włosy się przetłuszczają, a także pozostają na nich resztki kosmetyków. Szampon doskonale sobie poradził w obu przypadkach, dokładnie je oczyszcza, a jednocześnie przedłuża ich świeżość.

Nishman Shaving Gel 7 Żel do golenia dla mężczyzn.
Mój mąż należy do mężczyzn wymagających, jeśli chodzi o kosmetyki, jakich używa. W domu mam wiele rozpoczętych, które nie spełniły jego oczekiwań i ani myśli po nie sięgnąć. Jeśli chodzi o żel Nishman Shaving, nie będę ukrywać, że początkowo podchodził do niego sceptycznie, jednak wystarczyło jedno użycie, aby zdecydowanie się polubili. Łatwo się aplikuje, maszynka ma odpowiedni poślizg, nie uczula, nie podrażnia, a do tego jest dość wydajny.

Jeśli chodzi o sam sklep Fryzomania, jestem bardzo zadowolona z zakupów w nim. Po pierwsze strona jest jasna, czytelna, a wszystko pogrupowane. To sprawia, że nie ma większych problemów ze znalezieniem tego, co nas interesuje. Po drugie wysyłka jest naprawdę szybka. Po trzecie paczka jest dobrze zapakowana, a jej zawartość odpowiednio zabezpieczona.

Wszystkie trzy kosmetyki okazały się naprawdę trafionym wyborem, a do tego jestem bardzo zadowolona z szybkości wysyłki, tego jak paczka była zapakowana. Z przyjemnością polecam.





Fryzomania - https://www.fryzomania.pl/#

kosmetyki włosów - https://www.fryzomania.pl/category/kosmetyki-do-wlosow#

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie czyta się takie opinie nieznam osobiście tej firmy ewelina

    OdpowiedzUsuń

  2. Ja nie znam ich ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyczne nowinki :) Widzę,że można śmialo zamawiać dla siebie jak i naszych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń