niedziela, 9 kwietnia 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Minecraft: Na pastwę mobów Tom 3" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Minecraft: Na pastwę mobów Tom 3”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.










Cahira, Orion i Atria oraz ich opiekunem Senanem kolejne przygody. Weather został obudzony, a klątwą, jaka ciąży na Atrii sprawia, że podąża za nią. Dochodzi do tego, że pochłonął Senana. Przed naszymi bohaterami niebezpieczne zadanie, muszą go ocalić. Na dodatek, aby do tego doszło, muszą zmierzyć się z przeszłością, co będzie nie tylko trudne, ale i bolesne. Czy dadzą radę? Czy pokonają Weathera? Czy uratują Senana?

Nadal nie rozumiem, co takiego super jest w Minecraft i wszystkim z nim związanym, a mój syn nadal to uwielbia. Czyli sytuacja ani trochę się nie zmieniła, od momentu jak pokazywałam Wam poprzednie tomy komiksu. Po przeczytaniu najnowszego Ksawery był zachwycony. Stwierdził, że jest jeszcze ciekawszy niż poprzedni, pełny przygód, dynamicznej akcji, a momentami zaskakujący.

Ilustracje są ładne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Naszym zdaniem komiks pt.: „Minecraft: Na pastwę mobów Tom 3” będzie wspaniałym pomysłem na prezent dla małych i dużych fanów Minecraft. Polecamy.



Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB



Minecraft: Na pastwę mobów Tom 3


3 komentarze:

  1. Kolejna świetna książka dla młodych fanów gry 🙂Moje dzieci uwielbiają też Minecrafta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla fanów jak najbardziej ewelina

    OdpowiedzUsuń