niedziela, 9 kwietnia 2023

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Scarlet Luck. Fragile Heart” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Fragile Heart”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Książka pt.: „Fragile Heart” to drugi tom cyklu Scarlet Luck.

Tom pierwszy to książka pt.: „Lonely Heart”.



List pożegnalny, który otrzymała Rosie od Adama, był ciosem prosto w serce. Nie tak miało to wyglądać i choć minęły już trzy miesiące, ból nie mija, tak samo, jak tęsknota. Jednak nie może pozwolić sobie na całkowite załamanie, musi podnieść swój program, nad którym pracowała tyle lat.
Adam poszedł na odwyk, wiedział, że to jedyna słuszna decyzja i chociaż to nie był ani łatwy, ani przyjemny czas, wie, że dobrze zrobił. Jedyne czego żałuje, to strata Rosie, ale nie dało się tego inaczej zrobić, a przynajmniej on nie potrafił. Teraz pora na wyjście, na powrót do rzeczywistości. To czas dla niego niełatwy boi się, że sobie nie poradzi, boi się ponownego spotkania ze znajomymi. Na szczęście jest przy nim matka, a to daje mu jakiś komfort psychiczny.
Pierwsze spotkanie Adama i Rosie sprawia, że w kobiecie budzi się to, co udało jej się choć trochę uśpić. Jak potoczy się ich dalsza historia? Czy uda im się odbudować uczucie? Jak poradzi sobie Adam po odwyku? Czy Rosie uratuje swój program?

Tak jak pierwszy, tak i drugi tom nie jest dla każdego. Również tym razem znajdziemy niełatwe tematy, walkę z nałogiem, ból i wiele więcej. Mnie książka się podobała, a historia, jaką w niej znalazłam, wywołała wiele emocji.
Akcja nie jest bardzo szybka, jednak na tyle, aby książka nie była nudna, nie „ciągnęła” się, nie dłużyła. Znajdziemy w niej zwroty, które czasem potrafiły zaskoczyć. Tym razem była to pozycja, którą przeczytałam od razu w całości, a emocje towarzyszyły mi jeszcze długo po jej zamknięciu.

Bohaterowie zmienili się, zaczęli walkę o siebie.
Adam poddał się leczeniu, a po nim zaczyna niełatwą drogę, aby zacząć żyć normalnie i nie wrócić do tego, co było. Jeśli chodzi o Rosie to, co się stało między nią a Adamem, a także z jej programem mocno ją zdołowało. Jednak nie dała się, zapragnęła walki, przynajmniej o swój program. Oboje nie są idealni, oboje mają problemy, z którymi muszą się zmierzyć. Osobiście ich polubiłam.

„Fragile Heart” to książka z ciekawą, choć nie łatwą historią poruszającą trudne tematy, wywołującą w czytelniku wiele emocji. Mnie zdecydowanie się podobała, nawet bardziej niż tom pierwszy i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB



Fragile Heart

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać że i mnie książka pochłonęła ale trzeba mieć podejście do tych spraw ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji czytać książki zapiszę na listy ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna książka pełna emocji,które doskonale odczuwa czytelnik 🙂Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń