środa, 24 sierpnia 2022

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Lonely Heart” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Lonely Heart”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Rosie zaczynała we własnym pokoju, nikt nie wierzył, że odniesie sukces, jednak Anna się nie poddawała. Teraz jej program, w którym rozmawia z gwiazdami, jest coraz bardziej popularny, ludzie ją lubią, a celebryci z chęcią zgadzają się na spotkania. Kiedy okazuje się, że po wielu próbach w końcu udaje się uzyskać zgodę na wywiad, z jej ulubionym zespołem Scarlet Luck młoda kobieta jest bardzo szczęśliwa i nie spodziewa się tego, co się stanie.
Wywiad okazuje się katastrofą, ludzie myślą, że zakpiła sobie z członków zespołu i nikt nie chce poznać prawdy. To, co się stało, było zwykłym przypadkiem, na dodatek nie z jej winy, jednak to ona ponosi konsekwencje. Jej program ma coraz mniejszą oglądalność, a na Rosie wylewa się hejt. Kiedy członkowie zespołu widzą filmik, na którym kilka dziewczyn znęca się nad nią, nie tylko ją obrażają, ale również wylewają na nią kawę, postanawiają interweniować. W pewnym momencie Rosie nie wytrzymuje, ucieka, chowa się i czuje, że ogarnia ją atak paniki. Tak znajduje ją „Bestia”, który doskonale wie, z czym się mierzy i postanawia jej pomóc. Tak zaczyna się ich znajomość, z której rodzi się więcej, niż on by chciał. Dlaczego? Co takiego stało się podczas wywiadu? Dlaczego Rosie spanikowała? Co połączy Rosie i „Bestię”.

Zacznę od tego, że książka nie jest dla każdego, a to dlatego, że porusza niełatwe tematy. Ataki paniki, depresja, alkoholizm to tylko namiastka tego, co w niej znajdziemy. Książka wywołuje ogromne emocje podczas czytania. Mnie osobiście się podobała, jednocześnie nie była to książka, którą przeczytałam naraz. Były momenty, kiedy musiałam odłożyć ją na bok, aby przemyśleć to, co przeczytałam. Sporym plusem według mnie jest fakt, że czytamy ją z perspektywy obu bohaterów.

Jeśli chodzi o bohaterów, są ciekawi, wywołujący wiele emocji w czytelniku. Nie mogę wam zbyt wiele powiedzieć ani o Rosie, ani o Bestii, bo musiałabym zdradzić zbyt wiele z fabuły. Zdradzę tylko tyle, że oboje walczą ze swoimi demonami, a ta walka jest bardzo ciężka. Po poznaniu ich historii oboje polubiłam, chociaż nie będę ukrywać, że były momenty, kiedy miałam ochotę nimi potrząsnąć.

„Lonely Heart” to książka wywołująca wiele emocji, poruszająca niełatwe tematy. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Lonely Heart


1 komentarz: