wtorek, 21 marca 2023

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Koła idą w ruch! Moja pierwsza książka o pociągach” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Koła idą w ruch! Moja pierwsza książka o pociągach”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.








Kiedy syn był mały, w pociągach był po prostu zakochany. Potrafił godzinami je oglądać, bawić się nimi, a wszystko z nimi związane było dla niego najwspanialszym prezentem. Już na sam dźwięk jadącego pociągu były piski wielkiej radości. Co prawda teraz ma wiele innych zainteresowań, jednak nadal z chęcią ogląda programy o pociągach, a także czyta o nich książki. Po mimo że teoretycznie książeczka jest przeznaczona dla młodszych dzieci, w końcu jak sam tytuł głosi „Moja pierwsza...”, to Ksawery z chęcią ją przeczytał.

W książce znajdziemy pociągi, pociągi i jeszcze pociągi. Jest ich dużo, są różnorodne, a informacje o nich są dość ciekawe. Dowiemy się co, to jest tender, jak napędzane są silniki, jakie dźwięki wydają pociągi, czym jest Orient Express, jakie są rodzaje wagonów i wiele więcej. To jedna z tych pozycji naprawdę bogata w informacje.

Tekstu nie ma bardzo dużo, co jest zdecydowaną zaletą, w końcu jest to książka przeznaczona dla młodszych czytelników. Jest on napisany w sposób jasny i zrozumiały dla dziecka, a przy tym ciekawy, co sprawia, że z chęcią będą go słuchać.

Wizualnie książka jest śliczna. Mamy duże, kolorowe ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nią. Okładka twarda i solidna, co znacząco przedłuży „życie” książeczki.

„Koła idą w ruch! Moja pierwsza książka o pociągach” to pięknie wydana, pełna ciekawych informacji książka dla małych fanów pociągów. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB


Koła idą w ruch! Moja pierwsza książka o pociągach

2 komentarze:

  1. Mój syn też uwielbia pociągi. Książeczka bardzo fajna,zwłaszcza dla młodszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczka super kolorowa polecam ewelina

    OdpowiedzUsuń