wtorek, 21 marca 2023

Wydawnictwo Virgo Książka pt.: „Też jestem mamą” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Też jestem mamą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Virgo.











Bycie mamą – coś pięknego, a jednocześnie niesamowicie trudnego. Szczególnie kiedy widzimy w Internecie kobiety niedługo po porodzie, w nieskazitelnym makijażu, w pięknym ubraniu. Albo mamy małych dzieci, czyściutkich, uśmiechniętych, w cudownych pokojach gdzie wszystko jest idealnie poukładane. Czy aby na pewno tak to wszystko wygląda? No cóż, nie za bardzo, a na zdjęciu wiele da się ukryć, wystarczy trochę cierpliwości, pomysł i odpowiednie programy. Więc jak naprawdę wygląda bycie mamą? To godziny bez snu, brak czasu na skorzystanie z toalety, a jednocześnie łzy szczęścia, kiedy słyszy się to magiczne słowo od dziecka. To chwile, kiedy mamy wszystkiego dość, kiedy pragniemy wyjść, tak jak stoimy, nie oglądając się za siebie, a jednocześnie takie, za które oddalibyśmy wszystko, aby jeszcze się powtórzyły. Chociaż nie raz jest bardzo trudno, są chwile, które wszystko nam nagradzają. Jednak nie jesteśmy tylko mamą, jesteśmy również kobietami, mamy własne pasje i marzenia. Jeśli zapomnimy o sobie, nie będziemy szczęśliwe, a wtedy niezależnie jak byśmy się starały, nie nauczymy bycia tak naprawdę szczęśliwym naszych dzieci.

„Też jestem mamą” to książka, która pokazuje całą prawdę o byciu mamą. Bez ukrywania, bez koloryzowania, bez ubarwiania. Ta książka pozwala nam kobietą zrozumieć, że wcale tak naprawdę rodzicielstwo nie jest cudowną bajką, a chwile ciężkie zdarzają się każdemu. Autorka pokazuje, że słowo MAMA ma wiele znaczeń, wiele obliczy.

Napisana w sposób ciekawy, co sprawia, że czyta się ją naprawdę szybko. Do tego umilają nam to rysunki.

„Też jestem mamą” to książka, którą warto przeczytać, jeśli jesteśmy, planujemy być mamami. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Virgo oraz na FB


Też jestem mamą



2 komentarze:

  1. Chętnie sięgnę po książkę ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała książka.Dobre publikacje są cenne dla przyszłych mam :)

    OdpowiedzUsuń