środa, 15 marca 2023

Zwierciadło Książka pt.: „Kolor róż” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kolor róż”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło.








Książka pt.: „Kolor róż” to drugi tom Sagi dworskiej, tom pierwszy to książka pt.: „Zapach bzów”.


Zarówno w życiu Julianny, jak i Dominika nadeszły wielkie zmiany.
Młoda kobieta, dzięki pomocy prababci, spłaca długi ojca. To miało sprawić, że nie będzie aż tak bardzo zmuszona do wyjścia za mąż. No cóż, życie pokazało, że nie będzie tak kolorów. Późna ciąża jej matki wiele zmienia, jeśli będzie syn, to nie ona zostanie spadkobiercą. Jej ojciec nadal chce ją wydać za mąż, tym bardziej że kandydat wcale się nie wycofuje, a później, może już nie znaleźć takiego dobrego kandydata. Zdanie Julianny nie jest brane pod uwagę, a ona zaczyna się zastanawiać nad zupełnie innym rozwiązaniem. Jaki?
Dominik pracuje jako parobek, jednak jego zachowanie jest zupełnie inne. Nie jest tak łatwo przystosować się do nowej rzeczywistości. Jego tajemnica jest zagrożona, tym bardziej, kiedy jego losy zaczynają się łączyć z Julianną, a jej kandydat na męża pragnie zemsty. Co takiego się stało? Czy jego pochodzenie zostanie odkryte? Co połączy Dominika i Juliannę? Jak potoczą się losy tej dwójki?

Tom pierwszy bardzo mi się podobał i cieszę się, że mogłam od razu sięgnąć po drugi. Nie wyobrażam sobie czekania, aż zostanie wydany. Jak wrażenia po przeczytaniu? Takie same jak poprzednio, czyli to była świetna pozycja, od której ciężko było się oderwać. Z ogromnym zainteresowaniem śledziłam losy Julianny i Dominika i nie będę ukrywać, że były momenty, w których autorka mnie zaskoczyła. Na przykład tym, że znalazłam wątek sensacyjny.

Bohaterowie trochę się zmienili, jednak nie mogę za bardzo zdradzić jak. Powiem tylko, że te zmiany były jak najbardziej pozytywne i sprawiły, że bardziej ich polubiłam.

„Kolor róż” to książka, z którą spędziłam świetnie czas. Bardzo mi się podobała historia, jaką w niej znalazłam. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB



Kolor róż

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna książka polecam ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się czyta ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fantastyczna historia do przeczytania :) Miło Aniu dostać takie pudełeczko dobroci dla ciała i ducha :)

    OdpowiedzUsuń