środa, 15 marca 2023

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. Mój świat - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Akademia mądrego dziecka. Mój świat”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.


Do recenzji otrzymałam dwie książki:

  1. Co czujesz? Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat

  2. Spójrz, jak rosnę! Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat


















Obie książeczki należą do serii „Akademia mądrego dziecka. Mój świat”, jednak tak naprawdę sporo je różni.



Co czujesz? Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat.

Książka jest o emocjach. Znajdziemy w niej karty emocji, a na nich różne emocje. Zadaniem dziecka będzie dopasowanie ich do sytuacji. Dziecko wraz z bohaterami uda się w różne miejsca i dowie się, jakie emocje towarzyszą różnym sytuacją. To doskonała pozycja do tego, aby dziecko uczyło się wyrażać własne emocje, nazywać je, co wcale nie jest takie łatwe.



Spójrz, jak rosnę! Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat.

W tej książeczce dziecko dowie się, jak rosną zwierzątka i rośli. Pozna różne cykle np. cykl życia żabki, dowie się jak, mówią różne zwierzątka, co musi się stać, aby z ziarna powstało zborze i wiele więcej. Ta pozycja jest bardzo bogata w informacje, a do tego posiada wiele ruchomych elementów. Jest to jej ogromną zaletą, nie tylko uatrakcyjniają książkę, sprawiają dziecku wiele radości, ale również wspierają jego rozwój, m.in. ćwicząc motorykę małą.

Wizualnie książeczki są bardzo ładne. Ilustracje, jakie w nich znajdziemy, przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie.

Książeczki posiadają twarde, solidne oraz dość grube strony o zaokrąglonych rogach. Nie rozdwajają się, nie rozrywają. To wszystko sprawia, że są bezpieczne już dla maluszków, a dzięki wysokiej jakości posłużą długi czas.

Według mnie obie książeczki z serii „Akademia mądrego dziecka. Mój świat” są rewelacyjne, a przy tym zupełnie inne. Z wielką przyjemnością polecam.





Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids.

Spójrz, jak rosnę! Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat

Co czujesz? Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat

3 komentarze:

  1. Wspaniałe,edukacyjne książeczki dla naszych małych urwisków :) Ruchome elementy,duże obrazki przykuwają uwagę maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolorowe a to zawsze przyciągnie uwagę dziecka ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ania

    OdpowiedzUsuń