piątek, 31 marca 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i senny szum. Tom 4” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i senny szum. Tom 4”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.










Kaku pochodzi z rodziny kuskusów. Pewnego dnia pojawia się u Dziobaka Toto i jego przyjaciół z prośbą o pomoc. Kiedy udają się na miejsce, okazuje się, że chodzi o spanie. Jednak nie takie zwykłe. Kuskusy zasypiają nagle, a przez to spadają z gałęzi eukaliptusa, w którym mieszkają. Winna okazuje się pewna melodia. Toto wraz z przyjaciółmi postanawia pomóc. Czy ma pomysł? Czy mu się uda?

To kolejny tom z serii, jaki mam okazję recenzować, a Ksawery czytać. Po przeczytaniu stwierdził, że był fajny, a kolejne przygody Toto i jego przyjaciół mu się spodobały. Ja ze swojej strony dodam jeszcze, że jest to komiks z morałem. Jakim? To już musicie odkryć sami.

Wizualnie komiks jest ładny. Ilustracje są dość ciekawe, przyciągające wzrok. Utrzymany w ciemniejszych barwach, co dodaje mu nutkę „mroku”.

Komiks należy do serii komiksów 5+ i moim zdaniem jest dopasowany zarówno do takich dzieci, jak i tych sporo starszych. Zda egzamin zarówno jako pierwszy komiks, jak i dla dzieci uczących się czytać, czy też po prostu lubiących komiksy.

„Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i senny szum. Tom 4” to komiks, który Ksaweremu się podobał i polecamy.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB Egmont Polska


Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i senny szum. Tom 4

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny komiks ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny ciekawy komiks dla naszych urisków :) Ksawciowi się spodobał a to najważniejsze :) Można zapisać do swojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń