wtorek, 28 lutego 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Zmuszona. Niebezpieczna znajomość" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zmuszona. Niebezpieczna znajomość”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Książka pt.: „Zmuszona. Niebezpieczna znajomość” to drugi tom z serii.

Tom pierwszy to książka pt.: „Porwana. Niebezpieczna znajomość”.


Miłość, jaką Ana darzy Patricka, jest ogromna. Kobieta myślała, że to wystarczy, że teraz wszystko już będzie dobrze. Niestety myliła się. Zraniona, odepchnięta, ze złamany sercem zostaje wysłana na Majorkę. Kobieta nie radzi sobie z rozstaniem, czuje się bardzo samotna, nie ma ani siły, ani ochoty na nic. Tak mają jej dni, tygodnie, aż pewnego dnia postanawia coś zmienić. Chociaż nie jest to łatwe, pomalutku się podnosi. Poznaje Marco, mężczyznę, który wraz z babcią prowadzi sklep nieopodal miejsca, w którym mieszka i się z nim zaprzyjaźnia. W jej życiu pojawia się również pewna młoda kobieta, dzięki której zaczyna po prostu żyć.
Ana dostała od Patricka namiary na swoją rodzinę i chociaż się boi, postanawia się do nich udać. Wszystko zaczyna się pomalutku układać, nawet niespodziewana wiadomość o tym, że pod sercem nosi dowód swojej miłości, nic nie zmienia. Teraz ma dla kogo żyć i zamierza zapewnić maleństwu wszystko, co najlepsze. Kiedy życie Any zaczyna być nawet szczęśliwe, pojawia się Patrick, wszystko zmieniając. Co takiego zrobi? Czy Ana poradzi sobie z kolejnymi zmianami w jej życiu? Kim okarze się jej nowa przyjaciółka? Jak potoczy się znajomość Any i Marco?

Pierwszy tom zdecydowanie mi się podobał, dlatego po drugi sięgnęłam z dużym zainteresowaniem, a jednocześnie niemałymi oczekiwaniami. Nie zawiodłam się ani troszkę. Książka okazała się ciekawa, wciągająca i to do tego stopnia, że nie mogłam się od niej oderwać. Akcja szybka, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć.

Bohaterowie nadal ciekawi, dobrze wykreowani, a jednocześnie trochę inni niż w poprzednim tomie.
Ana stała się silniejsza, szczególnie kiedy dowiedziała się o ciąży. Zaczęła walczyć o siebie, o przyszłość swoją i maleństwa. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, jednak nadal ją bardzo lubiłam.
Patrick z jednej strony pozostał silny, niebezpieczny, z drugiej to, co czuje do Any, jest bardzo silne, a wszelkie decyzje, jakie podejmuje, robi to z myślą o niej i jej bezpieczeństwie. To bohater, którego trzeba dokładnie poznać, zrozumieć jego punkt widzenia, a dopiero później ocenić.

„Zmuszona. Niebezpieczna znajomość” to książka, która mnie się podobała na tyle, że ciężko było mi się od niej oderwać. Z przyjemnością polecam.



Moja ocen – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Zmuszona. Niebezpieczna znajomość

2 komentarze: