wtorek, 28 lutego 2023

Wydawnictwo HarperKids Książka pt.: „Bing. Poznaję z Bingiem. Moja pierwsza biblioteczka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bing. Poznaję z Bingiem. Moja pierwsza biblioteczka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.



















Bing. Poznaję z Bingiem. Moja pierwsza biblioteczka” to zestaw czterech książeczek. Wszystkie mieszczą się w kartonowym opakowaniu, które jest ładne, wygodne w użyciu i praktyczne. Doskonale zdaje egzamin zarówno do ich przechowywania w domu, jak i zabierania np. wychodząc na spacer.

Książeczki są z tych mniejszych, co ma swoje zalety, np. kiedy chcemy zabrać poza dom. Ich strony są kartonowe, grubsze, dość solidne, z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że są bezpieczne dla maluszka, a przy tym posłużą dłuższy czas.

Każda książeczka opowiada o czymś innym. Wraz z nimi maluch pozna kolory, kształty, czynności, cyfry. Wszystko w towarzystwie bohaterów bajki Bing. Według mnie książeczki są ciekawe, a przy tym nie tylko bawią, ale również wspierają rozwój naszej pociechy, sporo uczą.

Wizualnie książeczki są ładne, w żywych kolorach. Na każdej stronie znajdziemy mało tekstu, natomiast ilustracje są duże, przyciągające wzrok. To wszystko sprawia, że maluch z przyjemnością będzie sięgał po książeczki.

Tylne okładki połączone ze sobą tworzą ilustracje. Tym sposobem książeczki można używać również jako prostych, składających się z czterech elementów puzzli.

„Bing. Poznaję z Bingiem. Moja pierwsza biblioteczka” to wspaniały zestaw książeczek, które bawią i uczą w towarzystwie bohaterów znanych z bajki Bing. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids


Bing. Poznaję z Bingiem. Moja pierwsza biblioteczka

2 komentarze: