piątek, 10 lutego 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Adaptacje literatury. Biały Kieł” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Adaptacje literatury. Biały Kieł”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Biały Kieł to piękna, ponadczasowa opowieść, którą zna chyba każdy. Historia oswojonego wilka, który trafia w ręce złych ludzi i musi się odnaleźć w świecie zupełnie innym niż ten mu znany.
Kiedy zobaczyłam w zapowiedziach wydawnictwa Egmont komiks na podstawie tej doskonale mi znanej historii, wiedziałam, że muszę go poznać. Okazał się świetny i to zdanie zarówno moje, jak i moich dzieci.

Wizualnie komiks jest ciekawy. Ilustracje przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po niego.

Biały Kieł to historia, którą według mnie powinien poznać każdy – zarówno starsze dzieci, jak i dorośli. Komiks pt.: „Adaptacje literatury. Biały Kieł” okazał się ciekawy, wciągający, doskonale obrazujący historię Białego Kła. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB.


Adaptacje literatury. Biały Kieł

3 komentarze: