niedziela, 29 stycznia 2023

Wydawnictwo Rebel Gra Hay Stax (edycja polska) - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Hay Stax (edycja polska), którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.











Gra jest łamigłówką, a jej zasady są wręcz banalne. Wybieramy kartę zadania, a następnie umieszczamy ją na płaskiej powierzchni. Następnie bierzemy wszystkie stworzenia morskie wskazane na górnej części karty.
Naszym zadaniem jest i umieść je w taki sposób, żeby zapełniły wszystkie pola siatki.
Prawda, że banalne? Tak, ale tylko teoretycznie. Uwierzcie mi, że odpowiednie umieszczenie stworzeń nie zawsze jest łatwe. Czasem trzeba się mocno nakombinować, aby to zrobić.

Według mnie gra jest bardzo fajna. Wymaga od nas skupienia i logicznego myślenia. Doskonale sprawdzi się zarówno dla osób dorosłych, jak i dzieci już od 6 roku życia.

Elementy według mnie są ładne, a przy tym wysokiej jakości. Jeśli używamy ich zgodnie z przeznaczeniem, nic złego się z nimi nie dzieje.

Gra Hay Stax to moim zdaniem ciekawa propozycja dla każdego, kto ma ochotę trochę pogłówkować. Z przyjemnością polecam.







Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB




Hay Stax (edycja polska)

4 komentarze: