sobota, 28 stycznia 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Szlakami Polskich Parków Narodowych” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Szlakami Polskich Parków Narodowych”, który otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Autorka postanowiła w dwa lata zwiedzić wszystkie parki narodowe w Polsce, a nas zabrać w tę niezwykłą podróż. Czasem były to samotne wycieczki, czasem w towarzystwie kogoś bliskiego, przyjaciół. Podróżowała różnymi środkami, spała w różnych miejscach, ale to, co zobaczyła, zdecydowanie było warte wszelkich niewygód, pogody, która nie jednokrotnie dała jej w kość. Jednak autorka nie tylko zwiedziła parki, odkrywając ich piękno, rośliny i zwierzęta. Ta podróż dała jej dużo więcej, jednak co sami musicie odkryć.

Mnie książka się podobała, a styl pisania sprawił, że bez problemu mogłam sobie wszystko wyobrazić. Wraz z autorką przeżywałam wspaniałe podróże i na pewno nie jedno z tych miejsc będę chciała odwiedzić.

„Szlakami Polskich Parków Narodowych” to książka, do której wystarczy dodać odrobinę wyobraźni, aby przeżyć ciekawą przygodę. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB



Szlakami Polskich Parków Narodowych

4 komentarze: