niedziela, 4 grudnia 2022

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.


Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii:

  1. Pierwsze zapachy. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

  2. Zapachy świata. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

  3. Owoce. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami






















Każda książeczka to inny temat przewodni. Jednak łączy je wszystkie to, że związane są z zapachami. Znajdziemy w nich kolorowe strony, a na nich z jednej strony różne rzeczy w danym kolorze, z drugiej okienko, pod którym na dziecko czeka ilustracja. To naprawdę ciekawy pomysł, jednak mnie w nich co innego zachwyca. Chodzi o fakt, że one naprawdę pachną, a każdy z zapachów jest dokładnie taki jak realnie.

Wizualnie są bardzo ładne. Obrazki są czytelne, przyciągające wzrok i zachęcające do sięgania po nią.

Książeczki posiadają zaokrąglone rogi oraz kartonowe, solidne strony. To wszystko sprawia, że posłużą długi czas.

Dzięki książeczkom dziecko nie tylko się bawi, ale również sporo uczy. Poznaje kolory oraz nazwy różnych rzeczy, a także różne zapachy.

To już kolejne książeczki z serii, jakie do mnie dotarły i śmiało mogę stwierdzić, że zapachy na nich utrzymują się długi czas.

Dla mnie ta seria jest genialna i zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka ciekawego i wartościowego prezentu dla maluszka, który bawi i uczy.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids



Pierwsze zapachy. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami



Zapachy świata. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami



Owoce. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami

4 komentarze: