poniedziałek, 26 grudnia 2022

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata." - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Chyba każdy wie czym, jest kostka Rubika i chociaż raz w życiu miał okazję spróbować ją ułożyć. Dla jednych dość prosta, dla innych ułożenie wszystkich ścianek to czarna magia. Jednak tak naprawdę mało kto wie, jak powstała, a także kto jest jej autorem. Dzięki książce m.in. to odkryjemy. Poznamy całą historię jej powstania, początków dostępności, a także człowieka, który ją stworzył.

Książka napisana jest dość ciekawie, co sprawiło, że czytało mi się dość dobrze. Mnie osobiście wciągnęła i z przyjemnością dowiedziałam się więcej zarówno o samej kostce, jak i o człowieku który ją stworzył.

„Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata.” to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce poznać bliżej historię powstania kostki Rubika oraz jej autora. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata

3 komentarze: