sobota, 3 grudnia 2022

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „How to Make Friends with the Dark" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „How to Make Friends with the Dark”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Tiger ma 16 lat, kiedy jej życie całkowicie się zmienia. Dotąd mieszkała z mamą, miały tylko siebie i chociaż zdarzały się im sprzeczki, była ogólnie szczęśliwa. Jednak nadszedł dzień, który wszystko zmienił. Kiedy po kłótni z mamą wychodziła na imprezę, nawet przez myśl jej nie przeszło, że to będzie ich ostatnie spotkanie. Młoda dziewczyna dostaje telefon i dowiaduje się, że jej mama nie żyje. Nie zna innej swojej rodziny, co sprawia, że trafia pod opiekę państwa. Przed nią niełatwy okres, musi sobie poradzić nie tylko z żałobą, ale również z wieloma zmianami, jakie przyniesie życie. Czy da radę? Czy odnajdzie się w nowej rzeczywistości? Czy odnajdzie swoje miejsce pośród obcych ludzi?

Są książki, które zostają w pamięci na długi czas, które wywołują wielkie emocje podczas czytania. Książka pt.: „How to Make Friends with the Dark” właśnie do takich pozycji należy. To młodzieżówka, która według mnie nie ma górnej granicy wieku. Mnie zdecydowanie się podobała.
W książce znalazłam historię młodej dziewczyny, której życie w jednej chwili całkowicie się zmieniło. Śmierć mamy bardzo mocno na nią wpłynęła, a to, co działo się później, tylko pogłębiał jej smutek. To historia pełna bólu, a jednocześnie nadziei.

Główną bohaterką jest młoda dziewczyna, która w jednej chwili traci mamę. Jest osobą ciekawą, dającą się lubić, mającą wady i zalety.

„How to Make Friends with the Dark” to książka pełna emocji. Mnie się podobała i polecam nie tylko nastolatką.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


How to Make Friends with the Dark


3 komentarze: