sobota, 3 grudnia 2022

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. Czytaj i baw się - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii pt.: „Czytaj i baw się Akademia mądrego dziecka.”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.



Do recenzji otrzymałam dwie książki:

  1. Dzień na farmie. Akademia Mądrego Dziecka. Czytaj i baw się

  2. Zwiedzamy miasto. Akademia Mądrego Dziecka. Czytaj i baw się
















Kolejna nowość w serii Akademia Mądrego Dziecka, która moim zdaniem jest świetna. Tym razem mamy książeczki kartonowo - filcowe, z wyciąganym samochodem.

W każdej książeczce coś zwiedzamy. W pozycjach, które otrzymałam, poznajemy bliżej farmę w towarzystwie traktora oraz miasto w towarzystwie autobusu.

Książeczki mają grube, solidne strony z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że są bezpieczne dla maluszka, a także wytrzymają długi czas.

Wyciągany element – samochód, który możemy wsadzić w odpowiednie otwory w książeczce, według mnie jest bardzo ciekawym pomysłem. To dodatkowa atrakcja dla dziecka.

Obie książeczki to nauka i zabawa w jednym. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids


Dzień na farmie. Akademia Mądrego Dziecka. Czytaj i baw się

Zwiedzamy miasto. Akademia Mądrego Dziecka. Czytaj i baw się

3 komentarze: