poniedziałek, 26 grudnia 2022

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Gwiazdka" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Gwiazdka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.








Gwiazdka jest małą sarenką mieszkającą z mamą w lesie. Od zawsze jest przestrzegana przed ludźmi, czego nie może zrozumieć. Przecież zna jednego człowieka, który przynosi im zimową porą jedzenie i jest bardzo sympatyczny. Pewnego dnia jej mama ma wypadek. Dochodzi do tego, że ma złamaną nóżkę i trafia pod opiekę tego samego pana, który przynosi im pożywienie. Gwiazdka cieszy się, że mama ma dobrą opiekę, a jednocześnie wie, że teraz została sama w lesie. Czy da radę? Czy przetrwa? Czy jej mama wyzdrowieje i do niej wróci? Co takiego się stało, że doszło do tego wypadku?

Wspaniała, wartościowa, pełna emocji historia, która przenosi nas do zimowego lasu. Zdecydowanie warto ją przeczytać wraz z dzieckiem, poznać bliżej Gwiazdkę, a później porozmawiać o tym, co dzieje się w książce.

Ilustracje według mnie wspaniałe. Zachwycają mnie do tego stopnia, że miałam ochotę je oglądać wielokrotnie.

„Gwiazdka” to wartościowa pozycja dla dzieci i to nie tylko na zimowe wieczory. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Gwiazdka

2 komentarze: