wtorek, 22 listopada 2022

HarperCollins Polska Książka pt.: „Wolny jak motyl” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wolny jak motyl”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.






Emma nie ma łatwego życia, jednak mimo wszystko stara się nie poddawać. Mieszka z córeczką i młodszym bratem, sama na oboje musi zarobić, na dodatek jeszcze studiuje. Pracuje w Angels Gentelmen’s Club jako kelnerka oraz tańczy taniec erotyczny. Nie jest z tego powodu dumna, ale tylko dzięki temu może związać koniec z końcem. Nie ma czasu na związki, choć w jej życiu jest pewien mężczyzna. Carson przychodzi do klubu, w którym pracuje, jest jedynym klientem, dla którego nie tylko tańczy, ale również chodzi z nim do pokoju na seks. Kobieta jest w nim zakochana, jednak trzyma to w sekrecie.
Pewnego dnia stają się rzeczy, które sprawiają, że mężczyzna poznaje jej tajemnice. Co skrywa Emma? Jak to wpłynie na jej znajomość z Carsonem? Co zmieni się między tą dwójką.

Książka, którą nie tylko czytałam z wielkim zainteresowaniem, ale również towarzyszyło mi przy tym wiele emocji. Niebanalna historia, od której ciężko było się oderwać, która potrafiła wywołać czasem łzy w oczach, a czasami wielki uśmiech na twarzy. To historia o młodej kobiecie, która nie ma lekko, a mimo wszystko się nie poddaje. O samotności, trudnych decyzjach, a także wielkiej miłości i to zarówno tej do brata, dziecka, jak i do mężczyzny.

Bohaterowie moim zdaniem ciekawi, dobrze wykreowani.
Emma to młoda, dzielna kobieta, która opiekuje się nie tylko córeczką, ale i bratem. Życie nie jest dla niej łaskawe, jednak ona się nie poddaje. Stara się zapewnić najbliższym wszystko, co tylko może, mocno ich kocha, to oni są dla niej najważniejsi. Miała chwilę, w których było jej źle, w których można było mieć wrażenie, że się poddaje. Jednak według mnie i tak była silna, biorąc pod uwagę to, co się działo w jej życiu. Osobiście ją bardzo polubiłam.
Carson jest mężczyzną zaradnym, osiągnął niemały sukces w wyścigach MotoGP. Więcej o nim wam nie zdradzę, powiem tylko, że warto go poznać bliżej.

„Wolny jak motyl” to książka, z którą spędziłam ciekawy wieczór. Mnie się podobała i z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollins oraz na FB HarperCollins Polska



Wolny jak motyl


3 komentarze: