piątek, 11 listopada 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Teraz mogę wszystko Część II"- Recenzja patronacka

 

Zapraszam na recenzję patronacką książki pt.: „Teraz mogę wszystko. Część II”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.


Recenzję tomu pierwszego znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2021/11/wydawnictwo-novae-res-ksiazka-pt-teraz.html





Upojna noc zakończona upokorzeniem to dopiero początek problemów, jakie pojawią się zarówno z w życiu Madelaine, jak i Ozy'ego. Kobieta postanawia całkowicie się odseparować i to nie tylko od niego, ale również od drugiego z braci. Postanawia skupić się na sobie i swojej córeczce. Jednak Bastien nie odpuszcza. Jest na tyle uroczy i uparty, że Madeline zaczyna „pękać”, a on pomału wraca do jej życia. Kobieta zaczyna mu ufać, nie wiedząc, jaki tak naprawdę jest i jaki ułożył sobie plan.
Rodzina Moile ma wiele sekretów, które pomału wychodzą na światło dzienne, wiele zmieniając. Co takiego zostaje odkryte? Jak to wpłynie na życie tej trójki - Mady, Ozy'ego i Bastiena? Czy Mady i Bastien stworzą z sobą stabilny związek? Czy to naprawdę koniec między Mady i Ozym?

Tom pierwszy podobał mi się tak bardzo, że kiedy autorka ogłosiła nabór na patronów tomu drugiego, zgłosiłam się z wielką przyjemnością. Pani Natalia obdarzyła mnie zaufaniem i dzięki temu mam przyjemność wziąć tę książkę pod swoje skrzydła. Oczywiście nie ma to żadnego wpływu na moją recenzję, miałam niemałe oczekiwania i bardzo się cieszę, że autorka im wszystkim sprostała.
W książce mamy kontynuację historii Mady, Ozy'ego i Bastiena. Czytało się ją dość szybko, z dużym zainteresowaniem. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z momentami, w których autorka dość mocno mnie zaskoczyła, tym co się działo. Historia wywoływała we mnie emocje, czasem się śmiała, czasem miałam w oczach łzy.

Bohaterowie pozostali ciekawi, dobrze wykreowani. Niestety tym razem nie zdradzę wam więcej, niż możecie wywnioskować z zarysu historii. Powiem tylko tyle, że cała trójka wywoływała we mnie emocje i to bardzo różne.

„Teraz mogę wszystko. Część II” to według mnie świetna książka, którą z wielką przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Teraz mogę wszystko. Część II

5 komentarzy: