czwartek, 17 listopada 2022

Wydawnictwo HarperKids Książka pt.: „Muminki. ABC” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Muminki. ABC”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.









Muminki według mnie są ponadczasowe. Doskonale pamiętam wyczekiwanie na każdy kolejny odcinek, kiedy sama byłam dzieckiem. Moje dzieci także z przyjemnością śledziły ich przygody.

Dzięki wydawnictwu HarperKids mamy możliwość poznania nowości, a mianowicie Muminkowego ABC. Co znajdziemy w książce? Wierszyki, które wraz z Muminkami prowadzą nas przez literki alfabetu. Każdy jest inny, ciekawy, wciągający, wpadający w ucho.

Wizualnie książka jest wspaniała. Każda literka to ilustracje w innym kolorze. Wszystkie są śliczne, przyciągające wzrok, zachęcające do poznania treści.

„Muminki. ABC” to wspaniała pozycja, dzięki której dziecko może poznać ciekawe wierszyki, poćwiczyć alfabet, a wszystko w towarzystwie uroczych Muminków. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids


Muminki. ABC

3 komentarze: