sobota, 12 listopada 2022

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Iga i zaczarowany miś. Urodzinowy kłopot” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Iga i zaczarowany miś. Urodzinowy kłopot”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.








Przed małą Igą wspaniały dzień. Dziewczynka ma urodziny i z tej okazji dostaje prezenty, a także czeka ją przyjęcie z rodziną i przyjaciółmi. Jednym z prezentów jest niezwykły miś, którego od razu pokochała. Od kiedy tylko podarował jej go dziadek, nie rozstaje się z nim.
Podczas przyjęcia zarówno Iga, jak i jej goście doskonale się bawią. Jest dużo śmiechu, radości, ciekawych zabaw. Jednak jeden z jej kolegów jest smutny. Jaś wychowywany jest tylko przez mamę, która na dodatek straciła pracę. Nie było go stać na kupno prezentu i choć w jego zrobienie włożył całe serducho, nie jest z niego zadowolony. Boi się, że koleżance się nie spodoba, przecież dostała tyle wspaniałych upominków. Czy ma rację? Jak zachowa się dziewczynka, kiedy dowie się o problemach kolegi? Dlaczego miś okazał się taki niezwykły?

„Iga i zaczarowany miś. Urodzinowy kłopot” to jedna z tych pozycji, która jest bardzo wartościowa. To nie tylko ciekawa historia, ale również poruszenie ważnych, a przy tym niełatwych tematów. To wszystko sprawia, że będzie doskonałym początkiem rozmowy o samotnym rodzicielstwie, biedzie, utracie pracy, pomocy innym itp.

Wizualnie książka jest śliczna. Znajdziemy w niej duże, przyciągające wzrok ilustracje, które zachęcają do sięgania po nią.

„Iga i zaczarowany miś. Urodzinowy kłopot” to zdecydowanie wartościowa pozycja dla dzieci, którą według mnie warto dołączyć do domowej biblioteczki. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB



Iga i zaczarowany miś. Urodzinowy kłopot


5 komentarzy:

  1. Ale fajna ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. rodzi ładna książeczka ania

    OdpowiedzUsuń
  3. NAPRAWDĘ PILNE SKUTECZNE rzucanie zaklęć, które pomogą przywrócić dawną kochankę i uratować małżeństwo
    Witam wszystkich, mam na imię Rosalba, jestem tak przytłoczona radością, wszystko dzięki Dr.GURU. Mój mąż kilka lat temu zostawił mnie dla innej kobiety i byłam bardzo zdruzgotana, bo nigdy mu nic złego nie zrobiłam, zostałam z dwójką dzieci i mało płatną pracą. Prawie się poddawałam, dopóki nie zobaczyłam w Internecie zeznań o Dr.GURU, jak pomógł wielu ludziom, więc niespodziewanie skontaktowałam się z nim 24 godziny po tym, jak zrobiłam to, o co prosi mnie lekarz, mój mąż wrócił dzień po błaganiu o zaklęcie mi wybaczyć i obiecał, że nigdy nie odejdę. Mój mąż wrócił już od 6 miesięcy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów, cieszę się, że nie zwątpiłam w Dr.GURU. Teraz jestem pewien, że potrafi szybko rozwiązać wszelkie problemy. Możesz również skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy.
    E-mail: saguruu087@gmail.com

    OdpowiedzUsuń