poniedziałek, 28 listopada 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Twarda sztuka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Twarda sztuka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Życie Gai nie było usłane różami. Po raz kolejny okazało się, że mężczyzna, z którym się spotykała, nie był z nią szczery. Kobieta ma wszystkiego dość i kiedy dowiaduje się, że odziedziczyła po ciotce domek w Zawierciu, nie zastanawia się zbyt długo nad wyprowadzką. To ma być dla niej nowy początek i zamierza go dobrze wykorzystać. Wszystko idzie dobrze do momentu aż, nie postanawia się wybrać na zakupy. Ponieważ nie uważa się za wspaniałego kierowcę, woli poszukać jakiegoś sklepu w przeciwnym kierunku niż centrum. Udaje jej się, niestety wracając do domu, potrąca wielkiego psa. Przynajmniej tak jej się wydawało, jednak kiedy wysiada z samochodu, okazuje się, że w rowie leży nagi mężczyzna.
Romeo jest Wilkołakiem, samcem Alfa i kiedy tylko po raz pierwszy widzi Gaję, już wie, że to mate. Teraz przed nim nie lada zadanie, musi ją w sobie rozkochać, wprowadzić do swojego świata i sprawić, żeby chciała zostać. Jednak to za chwilę, najpierw musi zatuszować wypadek.
Jak potoczy się znajomość Gai i Romea? Czy kobieta pokocha Wilkołaka? Jak zakończy się sprawa z wypadkiem? Jak zachowa się Gaja, kiedy pozna prawdę o Romeo?

Nie będę ukrywać, że na tę pozycję czekała z wielką
niecierpliwością i miałam niemałe oczekiwania. Czy autorka je spełniła? W większości tak, mnie książka się podobała. To historia inna niż wszystkie, dość ciekawa, wciągająca. To opowieść głównie o miłości, taka na leniwe popołudnie.

Bohaterowie ciekawi, według mnie dobrze wykreowani.
Gaja to kobieta po przejściach, która wszystko zaczyna od nowa w niedużej miejscowości. Jest miła, sympatyczna, a jednocześnie silna. Nie boi się powiedzieć co myśli i czuje. Osobiście ją polubiłam.
Romeo jest Wilkołakiem, na dodatek Alfą w swoim stadzie. To mężczyzna silny, odważny, mądry, a jednocześnie umiejący wiele zrobić dla rodziny. Zdecydowanie go polubiłam.

„Twarda sztuka” to książka podczas czytania, której naprawdę dobrze się bawiłam i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB

3 komentarze: