środa, 23 listopada 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "My Best Friend's Big Brother” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „My Best Friend's Big Brother”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Cassandra i Collin kiedyś się przyjaźnili, jednak to było dawno. Później jej matka i jego ojciec zrobili coś, co znacząco obiło się nie tylko na nich, ale również na ich relacji. Teraz chłopak robi wszystko, aby uprzykrzyć jej życie albo po prostu jej nie zauważa. Mimo wszystko ona za nim tęskni, na dodatek od dawna czuje coś więcej, niż by chciała.
Kiedy ojciec Cassandry wyjeżdża na dwa tygodnie w delegacje, dziewczyna ma zamieszkać u przyjaciółki Rose, siostry Collin. To miał być czas spędzony przyjemnie, a dziewczyny mają na niego swoje plany. Przed Cassandrą niełatwe, momentami dziwne zadania, od których zależy czy zostanie cheerleaderką, na dodatek Collin jest kapitanem drużyny futbolowej i ma sporo do powiedzenia na ten temat. Czy jej się uda i spełni swoje marzenia? Jak będzie wyglądał pobyt Cassandry u przyjaciółki? Jak potoczy się znajomość Cassandry i Collina?

Książka jest z gatunku – literatura młodzieżowa i chociaż ja dawno przestałam mieć naście lat, lubię czasami poczytać takie historie. Jak wrażenia? Całkiem pozytywne. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły emocje. Dla mnie była to pozycja na jeden wieczór, którą przeczytała naraz, nie odrywając się ani na chwilę.

Bohaterowie dość ciekawi, moim zdaniem dobrze wykreowani. Są to młodzi lidzie, uczęszczający jeszcze do szkoły.
Cassandra ma siedemnaście lat, mieszka z ojcem, a jej matka nie tylko ją zostawiła, ale również nie utrzymuje z nią żadnych kontaktów. To dziewczyna, która ma problemy, marzenia jak wiele innych nastolatek. Według mnie jest sympatyczna, dająca się lubić, a młody czytelnik będzie się mógł z nią utożsamiać.

„My Best Friend's Big Brother” to książka, która mnie się podobała i polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


My Best Friend's Big Brother

4 komentarze: