sobota, 8 października 2022

Wydawnictwo Wilga Książki z serii Pola i Piotruś - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Pola i Piotruś”, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.


Do recenzji dostałam dwie książki:

  1. Pola i Piotruś. Urodziny

  2. Pola i Piotruś. Ulubiona przytulanka














Każda książeczka to inna historia. W książce pt.: „Pola i Piotruś. Urodziny” dziecko wraz z Piotrusiem przeżyje urodziny Poli i katastrofę z tortem. Natomiast w drugiej mamy historię, w której przyjaciele wspólnie nocują, a kiedy nadchodzi pora spania, się okazuje, że Pola zapomniała o swoje przytulance, a bez niej nie potrafi spać.

Obie historie są naprawdę ciekawe, a jednocześnie wartościowe. Książeczki przedstawiają sytuacje, w których może się znaleźć każde dziecko. Będą doskonałym pomysłem na początek rozmowy na wile tematów (np. o urodzinach przyjaciela, nocowaniu u kogoś itp.).

Ilustracje w książce są duże, kolorowe, po prostu śliczne.

Tekstu na stronie jest dość mało, co według mnie jest plusem. W końcu to książeczka dla maluszków.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka posłuży długi czas.

Według mnie obie książeczki będą wspaniałym pomysłem na prezent. Są ślicznie wydane, a do tego poruszają sytuacje, w których może się znaleźć każde dziecko. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Pola i Piotruś. Urodziny

Pola i Piotruś. Ulubiona przytulanka


2 komentarze:

  1. O, czyli kolejne książki, które muszę wziąć pod lupę, kiedy będę kompletować biblioteczkę dla młodej! Super!

    OdpowiedzUsuń