niedziela, 9 października 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Południowe sztormy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Południowe sztormy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Kennedy po traumatycznych przeżyciach nie potrafi sobie poradzić. Mąż, który powinien być dla niej wsparciem, nie tylko nim nie jest, ale ciągle ją upomina, że minęło już tyle czasu, że powinna się pozbierać. Ona jednak nie potrafi, nadal wybucha płaczem w najmniej odpowiednich momentach (oczywiście według niego), ma napady paniki, z którymi sobie nie radzi. Kiedy podczas bardzo ważnej dla niego kolacji, Kennedy zaczyna płakać, on ma dość. Po powrocie do domu i wygarnięciu co o tym wszystkim myśli, każe jej się po prostu wyprowadzić.
Kobieta udaje się do siostry, która nie tylko przyjmuje ją z otwartymi rękami, ale również ma pewien pomysł. Kennedy otrzymuje domek w małej miejscowości i możliwość na nowy początek. Wtedy jeszcze nie wie, jak wiele to miejsce zmieni w jej życiu, że spotka tam przyjaciela z dziecięcych lat. Kogo? Czy odnowią znajomość sprzed lat? Czy Kennedy uda się zacząć wszystko od nowa? Czy poradzi sobie z ogromną stratą, z tym, co przeżyła?

Książka zdecydowanie mi się podobała. Wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie pozwoliła się od siebie oderwać aż do samego końca. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, wszystko przeżywałam razem z bohaterami. Akcja dość sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć.

Główną bohaterką jest Kennedy, kobieta po przejściach i to niemałych. To, co się stało, załamało ją i się nie dziwię, sama podejrzewam, że bym się nie podniosła po czymś takim. Z jednej strony jest zamknięta, wycofana, z drugie próbuje, stara się walczyć z przeszłością, pogodzić się ze stratą. Bardzo ją polubiłam i mocno jej kibicowałam, aby wszystko w jej życiu się ułożyło.

„Południowe sztormy” to książka, która mnie bardzo się podobała i z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Południowe sztormy

2 komentarze: