sobota, 1 października 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. O czym szumią wierzby. Wielka ucieczka. Tom 3” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. O czym szumią wierzby. Wielka ucieczka. Tom 3”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









Przed Ropuchem niełatwy czas. Trafia do więzienia i to na aż 20 lat. Jednak on nie zamierza tam tyle spędzić, za to zamierza wykorzystać swój urok, aby się wymknąć i zaznać wolności. Co zrobi? Czy mu się uda?

Kolejny tom komiksu, który kojarzy mi się z dzieciństwem i z oglądaniem bajki w telewizji. Tak jak poprzednie części, tak i ta okazała się ciekawa i wciągająca. To opowieść o przyjaźni, która potrafi naprawdę dużo.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

Wizualnie komiks jest bardzo ładny. Znajdziemy w nim niebanalne, ładne, przyciągające wzrok ilustracje, które moim zdaniem zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

„Mój pierwszy komiks 5+. O czym szumią wierzby. Wielka ucieczka. Tom 3” to komiks, który nam przypadł do gustu i polecamy.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska




Mój pierwszy komiks 5+. O czym szumią wierzby. Wielka ucieczka. Tom 3

2 komentarze: