wtorek, 11 października 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Neven. Jego na własność” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Neven. Jego na własność”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Charlie nie ma wspaniałego życia, ale radzi sobie. Pracuje w sklepie i choć nie zarabia, nie wiadomo ile, jest w stanie się utrzymać. Wszystko zmienia się, kiedy pewnego wieczoru wraca do domu po swojej zmianie i natrafia na nieodpowiednich ludzi. Zostaje porwana i sprzedana, ma trafić do domu publicznego. Jednak ostatecznie tam nie trafia, chociaż tak naprawdę wcale nie ma dużo lepiej. Uratowana przez Nevena, mężczyznę bez skrupułów i staje się jego zabaweczką, przynajmniej dopóki mu się nie znudzi. Jednocześnie ma udawać jego narzeczoną. Przed kobietą niełatwy czas, w którym wiele zależy od tego, jak się zachowa. Czy będzie bezpieczna? Czy wytrwa? Czy odzyska wolność? Jak potoczy się relacja między nią a Nevenem?

Książka nie należy do grubych, ma tylko ponad 200 stron, co sprawiło, że nawet nie wiem, kiedy dotarłam do ostatniej strony. Mnie książka się podobała, jednak zdecydowanie nie jest dla wszystkich. Dlaczego? Ponieważ jest mroczna, nawet bardzo, a do tego pełna seksu. Dla mnie to była zaleta, dostałam książkę o mafii, czyli z wątkiem, który bardzo lubię, a jednocześnie zupełnie inną niż większość mi znanych.
Historia Charlie okazała się ciekawa, z dość dobrze poprowadzoną akcją i momentami, które potrafiły mnie zaskoczyć. To jedna z tych pozycji, które wywołują emocje podczas czytania.

Główni bohaterowie ciekawi, moim zdaniem dobrze wykreowani.
Charlie jest młodą kobietą, wywodzącą się z biednego domu. W życiu dość dobrze sobie radzi, choć na pewno nie jest idealnie. Porwanie, a także późniejsze trafienie do Nevena jest dla niej jak skok na głęboką wodę. Zmienia się, tak naprawdę nie mając innego wyjścia. To bohaterka, którą polubiłam, której kibicowałam.
Neven jest mężczyzną bez skrupułów, a jednocześnie posiadającym honor. Potrafi zabić bez mrugnięcia okiem, a kobiety traktuje jak zabawki. Więcej zdradzić o nim nie mogę, powiem tylko tyle, że wywoływał swoim zachowaniem duże emocje.

„Neven. Jego na własność” to książka, która mnie się podobała i według mnie warto po nią sięgnąć, o ile lubimy mocne, brutalne historie. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB

1 komentarz: