czwartek, 29 września 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Niezwykle optymistyczna wiadomość” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niezwykle optymistyczna wiadomość”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Życiu Jarka daleko do ideału. Zrezygnował z pracy, aby móc zająć się niepełnosprawnym ojcem. Jego codzienność to opieka i nieliczne chwile, które może poświęcić swojemu związkowi z Kasią. Częściej wymieniają się wiadomościami, niż się spotykają twarzą w twarz, a wszystko przez brak czasu. Opieka nad ojcem nie należy do najłatwiejszych, a wszystko przez to, że mężczyzna praktycznie nie słyszy, przez co dochodzi do różnorodnych sytuacji. Jak potoczy się życie Jarka?

Książka napisana w formie pamiętnika i to mi się podobało. Jednak nie będę ukrywać, że nie do końca mi się podobała. Z jednej strony była dość lekka i szybko się czytało, z drugiej według mnie nie było w niej tego czegoś, co by sprawiło, że ciężko byłoby się od niej oderwać.

Głównym bohaterem jest Jarek, mężczyzna, który poświęcił własne życie, aby zaopiekować się ojcem. Osobiście nawet go polubiłam.

„Niezwykle optymistyczna wiadomość” to książka, którą przeczytałam i nie żałuję, a jednocześnie nie wiem, czy zdecydowałabym się po nią sięgnąć ponownie.



Moja ocena – 5\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Niezwykle optymistyczna wiadomość

2 komentarze: