wtorek, 27 września 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Nie możesz mnie pocałować” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nie możesz mnie pocałować”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Skylar nie ma łatwego życia, a na dodatek z problemami została sama. Zostawiona przez ojca, mieszka z matką, która ma wielkie problemy, a ich mieszkanie zamieniła w wielkie wysypisko. Dziewczyna zamknęła swój pokój na stałe, to jedyne miejsce w domu, w którym jest czysto, a aby się do niego dostać, musi wchodzić oknem. Ma jedną przyjaciółkę, ale nawet ona nie wie, jak tragicznie wygląda jej sytuacja. Skylar wstydzi się tego, jak mieszka, tego, co wyprawia jej matka.
Pewnego dnia, kiedy zamierza wrócić ze szkoły, okazuje się, że jej samochód jest zepsuty. Dziewczyna jest tym załamana, nie za bardzo stać ją na naprawę, w końcu nie tylko się uczy, ale również sama musi się utrzymać. Wtedy staje na jej drodze mężczyzna pracujący na budowie niedaleko szkoły. Nie tylko pomaga jej z samochodem, ale również podwozi do domu. To ich pierwsze spotkanie, jednak nie ostatnie. Jeszcze wielokrotnie ratują ją z opresji, poznają się bliżej, a ich rozmowy sprawiają, że coraz bardziej się lubią. Stają się czymś na kształt przyjaciół, a różnica 16 lat wcale w tym nie przeszkadza. Skylar nadal ukrywa swoją prawdziwą sytuację do w domu, jednak nadchodzi moment, kiedy wychodzi na jaw, a zachowanie przyjaciela mocno ją zaskakuje. Co takiego się stanie? Czy Skylar będzie miała szansę zmienić swoje życie? Co ją połączy z mężczyzną, który wielokrotnie wyciąga do niej pomocną dłoń?

Książka nie należy do cieniutkich, ma ponad 500 stron, a naprawdę nie czuć tego podczas czytania. Historia Skylar jest tak ciekawa i wciągająca, że nie potrafiłam się oderwać od książki, pragnąc dowiedzieć się, jak się potoczy. Podczas czytania towarzyszyło mi bardzo dużo różnorodnych emocji, niejednokrotnie miałam świeczki w oczach. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z momentami, które potrafiły zaskoczyć.

Główną bohaterką jest Skylar – młoda dziewczyna, którą nie tylko polubiłam, ale ją podziwiałam i współczułam. Tak naprawdę jest zdana tylko na siebie, a daje sobie radę. Uczy się, pracuje, ma plany i marzenia, które stara się realizować.

„Nie możesz mnie pocałować” to książka, która dostarczyła mi wielu emocji podczas czytania i uważam, że warto ją przeczytać. Polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Nie możesz mnie pocałować

1 komentarz: