poniedziałek, 26 września 2022

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Nick i Charlie. Heartstopper. Nowela” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nick i Charlie. Heartstopper. Nowela”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.








Na wstępie zaznaczam, że książka należy do literatury młodzieżowej i była czytana przez osobę mającą naście lat.

Cykl Heartstopper był po prostu świetny, a każdy kolejny tom wyczekiwany z wielkim zainteresowaniem. Dlatego, kiedy w zapowiedziach pojawiła się książka z bohaterami, jakich w nim poznaliśmy, wiedziałam, że będzie przyjęta z wielkim entuzjazmem. Nie myliłam się, kiedy tylko dotarła i trafiła w odpowiednie ręce, widziałam wielki uśmiech na twarzy.

Mija dwa lata, od kiedy Nick i Charlie. Są starsi, dojrzalsi, a przed nimi niełatwy czas. Nick kończy szkołę, a po wakacjach wyrusza, aby zasmakować studenckiego życia. To jednak oznacza bycie z dala od Charliego, któremu został jeszcze rok nauki. Między nimi dochodzi do spięć. Czy uda im się je pokonać? Czy ich związek będzie nadal miał szansę? Jak potoczą się ich dalsze losy?

Historia była ciekawa i wciągająca, a te 178 stron, które znajdziemy w książce, czyta się bardzo szybko.

„Nick i Charlie. Heartstopper. Nowela” to książka, którą zdecydowanie polecamy wszystkim fanom cyklu Heartstopper.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Nick i Charlie. Heartstopper. Nowela

2 komentarze: