poniedziałek, 26 września 2022

Wydawnictwo Miraż Książka pt.: "Sekrety orientu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzje książki pt.: „Sekrety orientu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Miraż.





Antylogia arabska, a w niej sześć wspaniałych autorek i sześć opowiadań. Małgorzata Garkowska „Kawa po arabsku”, Karina Hiddenstorm „Nie wracaj”, Beata Majewska „Czekając na pełnię”, Alicja Sinicka „Misja”, Emilia Szelest „Gniew Seta” i Aniela Wilk „Leila”.

Każde opowiadanie jest inne, każde na swój sposób ciekawe i wciągające, każde w Arabskim klimacie. Zdecydowanie plusem dla mnie jest fakt, że opowiadania są z tych dłuższych, co pozwala nam spędzić chwilę z bohaterami.

Osobiście nie potrafię wybrać tego, które uważam za najlepsze. Jednak na jedno z tych opowiadań bardzo czekałam. Chodzi o „Czekając na pełnię” Beaty Majewskiej. Dlaczego? Ponieważ dotyczyło bohaterów poznanych w serii Arabskiej. Zdecydowanie było warto na nie czekać. Bardzo mi się podobało i przyznam szczerze, że z chęcią sięgnęłabym po dużo dłuższą pozycję z tymi bohaterami.

„Sekrety orientu” to sześć opowiadań, które przeniosą nas w Arabski świat. Każde ma w sobie to coś, co sprawia, że chce się go czytać. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Miraż



1 komentarz: