czwartek, 1 września 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Książki z serii „Bardzo ważne sprawy" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z serii Bardzo ważne sprawy, które otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.
















Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii:



  1. Psi Patrol Czas na nocnik.

  2. Peppa Pig Dbam o zdrowie.

  3. Pidżamersi Dołącz do załogi.



Każda książeczka to inna historia z morałem. Wraz z bohaterami psiego Patrolu będziemy uczyć się korzystać z nocnika. Rodzinka Peppy zabierze nas na wizytę do lekarza. Natomiast bohaterowie Pidżamersów zabiorą nas do swojej kwatery. Historie są nie długie, każda jest ciekawa, wciągająca, a przy tym przekazująca cenne wartości.

Na stronach znajdziemy również proste pytania lub zadania. To bardzo ciekawy pomysł, który pozwala bardziej zaangażować dziecko.

Wizualnie książeczki są ładne, znajdziemy w nich duże, kolorowe ilustracje adekwatne do treści.

Moim zdaniem książeczki będą ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka i polecam.





Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki




2 komentarze: