niedziela, 7 sierpnia 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Gangsterzy 2. Nowa rozgrywka” - Recenzja Przedpremierowa

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Gangsterzy 2. Nowa rozgrywka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Eva została wrobiona we własne porwanie, została sama. Jednak nie zamierza siedzieć i się załamywać. Ma zamiar dowiedzieć się kto za tym wszystkim stoi, kto tak bardzo zniszczył jej życie. Potrzebuje pomocy i nie widząc innego wyjścia, udaje się do Ryana, człowieka, który nie tylko jest prawą ręką szefa mafii, ale również brał udział w jej porwaniu.
Chociaż wie, że nie powinien, Ryan zgadza się jej pomóc. Oczywiście nie zrobi tego za darmo, w końcu sam niemało ryzykuje. Ponieważ Eva straciła wszystko, muszą chwilowo zamieszkać razem. Nie będzie to zbyt łatwe, a brak zaufania nie pomoże. Jednak po pewnym czasie zaczyna ich łączyć coś więcej niż wspólny interes. Przed Evą niełatwe zadanie, które sprowadzi na nią jeszcze większe niebezpieczeństwo. Jakie? Czy Eva odnajdzie winowajcę swoich problemów? Czy odzyska swoje życie? Co połączy ją i Ryana?

Nie będę ukrywać, że nie czytałam tomu pierwszego, a to sprawia, że nie poznałam początku znajomości Eve i Ryana. Jednak nie odczułam tego ani trochę podczas czytania (co nie zmienia faktu, że zamierzam przeczytać książkę pt.: „Gangsterzy”). Książka zdecydowanie mnie się podobała. Historia była ciekawa i wciągająca, a przy tym pełna niebezpieczeństwa, tajemnic, sekretów, namiętności. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami.

Bohaterowie według mnie ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Eva ma jeden cel - odryć kto stoi za jej problemami. To młoda kobieta, która jest silna, uparta, odważna. Osobiście ją polubiłam.
Ryan jest prawą ręką szefa mafii, mężczyzną niebezpiecznym, z którym lepiej nie zaczynać.

„Gangsterzy 2. Nowa rozgrywka” to książka, która mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz FB Grzeszne książki.


Gangsterzy 2. Nowa rozgrywka

2 komentarze: