niedziela, 7 sierpnia 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Książki z serii pt.: „Pokoloruj świat” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję kolorowanek z serii „Pokoloruj świat”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.



















Do recenzji otrzymałam pięć książeczek z serii:

  1. Psi Patrol Przygody pełne barw.

  2. Cry Babies. Moje hobby.

  3. Świnka Peppa Kolorój i baw się z Peppą.

  4. Moje Jednorożce. W krainie tęczy.

  5. Lubię dinozaury. Co jest grane.



Każda książeczka to kilkanaście stron do pokolorowania z danymi bohaterami. Rysunki są różnorodne, jedne posiadają sporo szczegółów inne trochę mniej. Na niektórych stronach znajdziemy tekst i zagadki, które umilą kolorowanie.

Strony nie są bardzo cienkie, co według mnie jest sporą zaletą. Kredki i żelowe długopisy nie przebijają (flamastrów nie sprawdzaliśmy, więc tu się nie wypowiem).

Moim zdaniem kolorowanki sprawią wiele radości dzieciom lubiącym kolorować i są fanami tych bajek. Ze swojej strony polecam.





Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.





Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki


1 komentarz: