niedziela, 21 sierpnia 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "The Legacy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „The Legacy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Fallon ma dość poukładane życie i plany na przyszłość. Ma kochającą rodzinę, na którą zawsze może liczyć (no dobra na rodziców, bo młodszy brat często ją wykorzystuje). Od dłuższego czasu spotyka się z Taylorem i jest to bardzo udany związek, a niebawem ma zamiar iść na studia. Jedna chwila sprawia, że jej życie całkowicie się zmienia. Dochodzi do wypadku, w którym giną jej rodzice, a ona z bratem zostają sami. Na dodatek Taylor zamiast być dla niej wsparciem, zrywa z nią. Młoda kobieta porzuciła własne marzenia, pracuje w kawiarni, aby jej brat mógł uczyć się na wymarzonej uczelni. Chociaż bardzo się stara i tak ledwo wiąże koniec z końcem.
Dla Christiana rodzinna firma jest całym światem. Poświęcił dla niej wiele, dlatego jak podsłuchuje rozmowę ojca, w której ten mówi, że to nie on ją dostaje, jest wściekły. Nie tylko firmę ma przejąć jego młodszy brat Taylor, który nigdy się nią nie interesował, ale na dodatek on ma go wprowadzić we wszystko. Jednak Christian nie zamierza tak łatwo się poddać, w jego głowie rodzi się plan, tylko będzie do niego potrzebował pewnej kobiety.
Kobieta nienawidzi rodziny Emersonów i nie zamierza już nigdy do niej się zbliżać. Kiedy przychodzi do niej starszy z braci z dziwną propozycją, początkowo ani myśli się zgodzić. Jednak potrzebuje pieniędzy, a on proponuje aż pół miliona za trzy miesiące udawanie jego narzeczonej. Te pieniądze wiele by zmieniły w życiu jej i jej brata, dlatego po pewnym czasie się zgadza. Czy to będzie dobra decyzja? Czy będzie umieć przebywać w pobliżu Taylora? Co połączy Fallon i Christiana? Czy plan mężczyzny się uda? Dlaczego ojciec chce oddać firmę młodszemu synowi, który wcale się nią nie interesuje?

Opis do książki bardzo mnie zaciekawił i nie będę ukrywać, że znając pióro autorki, miałam niemałe oczekiwania. Nie zawiodłam się ani troszkę. Książka okazała się tak dobra, jak na to liczyłam, a czas spędzony z nią był bardzo przyjemny. Czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. Akcja dość sprawnie poprowadzona, momentami z zaskakującymi zwrotami.

Bohaterowie ciekawi, według mnie dobrze wykreowani.
Fallon to młoda kobieta, której wraz z tragiczną śmiercią rodziców zawalił się świat. Nie tylko czuje się winna (ponieważ nie ona pojechała po brata), ale również poświęca wszystko, aby jej brat miał możliwości, które ona straciła. To kobieta dzielna, odważna, umiejąca poświęcić się dla bliskich, a jednocześnie potrafi powiedzieć co myśli. Zdecydowanie ją polubiłam.
Christian to mężczyzna, który wie, czego chce i potrafi zrobić wiele, aby to osiągnąć.

„The Legacy” to świetna książka, od której ciężko się oderwać. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.




Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


The Legacy

3 komentarze: