niedziela, 28 sierpnia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Sonder” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Sonder”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Sophie ma 17 lat i życie, które naprawdę lubi. Czas płynie jej na pracy w rodzinnej kawiarni, spotkaniami z przyjaciółmi oraz chłopakiem Declanem. Kiedy udaje się do niego na imprezę, nie wie, że to ich ostatnie spotkanie. Młoda dziewczyna wychodzi wcześniej ze względu na pewną sytuację. Rano okazuje się, że Declan znikną i nikt nie wie co się z nim dzieje. Policja zaczyna dochodzenie, a wokół dziewczyny zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Co takiego? Co stało się na imprezie? Czy Declan się odnajdzie? Jak z tym wszystkim poradzi sobie Sophie?

Czytając opis, spodziewałam się czegoś zupełnie innego, bardziej kryminalnej pozycji. Jednak mnie się spodobała. Według mnie książka jest z tych lekkich, dobrych na leniwe popołudnie. To historia o młodej dziewczynie, która musi sobie poradzić ze zniknięciem chłopaka i różnymi następstwami tego zdarzenia. Akcja jest wolniejsza, szczególnie na początki, jednak według mnie nie jest to żaden problem. Książka zdecydowanie nie była nudna.

Główną bohaterką jest Sophie – młoda dziewczyna, której w jednej chwili świat się zawalił. Zaginięcie chłopaka sprawiło jej ogromny ból, stała się trochę wycofana, zamknięta w sobie, a jednocześnie uparcie dążąca do poznania prawdy. Osobiście ją polubiłam.

„Sonder” to według mnie dość ciekawa, lekka pozycja. Ze swojej strony polecam.





Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Sonder

1 komentarz: