niedziela, 7 sierpnia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: „Niemoralne propozycje” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niemoralne propozycje”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Dwanaście różnych opowiadań. Każde inne, a jednocześnie każde coś łączy. Zemsta, zdrada, trójkąt-to tylko nieliczne tematy, które skrywa książka. Opowiadania są dość krótkie, więc nie można liczyć na konkretne historie wywołujące morze emocji. Według mnie to w miarę pikantne opowieści opisujące różne ludzkie pragnienia.

Jak oceniam książkę? Dla mnie nie jest to hit, ale też nie spodziewałam się go. Pozycja dość fajna do przeczytania która nie zostaje w pamięci na zbyt długo. Czy sięgnęłabym po nią ponownie? Jak najbardziej tak.


Moja ocena - 6\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Niemoralne propozycje


2 komentarze: