wtorek, 26 lipca 2022

Znak Emotikon Książka pt.: „Soul Riders. Sekret Ścieżki Wiatrów” - Recenzja


Zapraszam na recenzję książki pt.: „Soul Riders. Sekret Ścieżki Wiatrów”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Znak Emotikon.





Na wyspie Jorvik pojawia się tajemnicza dziewczynka o smutnych oczach, a jednocześnie zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Gwiazdy układają się w znak błyskawicy, woda w strumieniu zmienia kolor i to dopiero początek. Przed Alex, Lindą, Lisą i Anne, czterema przyjaciółka posiadającymi niezwykłe moce nie lada wyzwanie. Co oznaczają te znaki? Co się stanie na wyspie? Czy pojawienie się tajemniczej dziewczynki ma coś z tym wspólnego?

Star Stable to gra online, o której słyszał chyba każdy, kto ma starsze dzieci w domu. My znamy ją dość dobrze dlatego, kiedy dowiedziałam się o wydaniu drugiej trylogii osadzonej w tym świecie, wiedziałam, że w domu znajdę chętnych do czytania. Jaka się okazała. Według nas ciekawa, wciągająca. To książka pełna magicznych przygód, niebezpieczeństwa, o przyjaźni, walki dobra ze złem. Czyta się ją dość szybko, przeżywając wszystko z bohaterami.

Jeśli w waszym domu są fani gry Star Stable, ta książka będzie dla nich wspaniałym prezentem. My z
przyjemnością polecamy.

Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Znak Emotikon oraz na FB


Soul Riders. Sekret Ścieżki Wiatrów

2 komentarze: